czwartek, 7 lipca 2016

Faktycznie

Nie wiem, czy mieliście okazję się o tym dowiedzieć

http://trybuna.eu/redakcja-odchodzi-z-faktow-i-mitow-i-zak…/

więc jeśli jeszcze nie macie dość Brexitu widzianego przez rodaczkę od wewnątrz, moimi oczami konkretnie ;) Jeśli chcecie się dowiedzieć co faktycznie zaszło w redakcji "Faktów i Mitów", jeśli szukacie ciekawego tygodnika, który będzie "skupiać się na prawach człowieka, w tym prawach socjalnych, sprawiedliwości społecznej, świeckości instytucji publicznych", a dodatkowym jego atutem będzie dział historyczny- voila! Faktycznie - jest w sam raz dla Was!

Zapraszam już dziś do kiosku, a później to kolejno w każdy następny czwartek :)

Każde udostępnienie tego posta, każdy cynk dany sąsiadowi czy kumplom z roboty niech Wam Bóbr wynagrodzi.
Najlepiej w zdrowiu.
Dalej to w sianie.
Lub w trawie.
Lub dobrym trunku, fajnej książce, czy co tam kto woli ;)
Bóbr zapłać!

https://www.youtube.com/watch?v=ckBwroe1sww

https://www.facebook.com/TygodnikFaktycznie/?fref=ts

2 komentarze:

  1. o .. kurna.. bardzo jestem ciekawa co masz do powiedzenia na temat Brexitu itp .linki mi się nie otwierają FB nie chcę miec i już.Za dużo mam różnych rzeczy.
    P.s - ponieważ mam siostrzeńca w Anglii to nie jest tak ,że wow wyjechała i jest w czarnej doopie. Ja też swoje przeszłam i wiem i mam tam różne obawy i przemyślenia.Jestem jednak ciekawa jak to jest od środka..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obiecuję, że jak tylko pojawi się wydanie online (trwają nad tym prace) to podeślę linka ;)

      Usuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...