czwartek, 21 lipca 2016

ban na 3 dni


37 komentarzy:

  1. Jak jakaś celebrytka zgłosi to fejs aż się rzuca "pomagać". Jak zwykły użytkownik zgłasza jakiś rażący komentarz czy post to fejs czeka aż autor go usunie i wtedy wysyła smutną wiadomość, że niestety nie zdążyli zobaczyć o co chodziło.
    Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykły użytkownik jest jeden, kilku, kilkudziesięciu- tu atakuje horda różowego brokatu. Trza się cieszyć, że życie darują, bo czasami je czytając myslałam, że zejdę ze śmiechu ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Z fejsem? Mnie bardziej przeraża, że ludzie tak pozbawieni klasy w ogóle istnieją.

      Usuń
  3. Jak uszyć kołderkę???? No nie, Nietypowa, Ty???
    A wracając do tematu, to teraz na trzy dni dostałaś bana?

    OdpowiedzUsuń
  4. Maszynę przeca se w lidlu kupiłam i skąd mam wiedzieć jak patchworkowe kołderki się szyje? :D

    i taaaa, tym razem ban na trzy dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A za co na 3 dni?...moze niedlugo powstanie jakas inna platforma, której użytkowanie będzie ponad możliwości mentalne dzesikow i zizelek...😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dużo nie trzeba by było, z dwie funkcje więcej i przegrzanie zwojów gwarantowane :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale za co??????????
    noz nic nie rozumiem?????ale patrzac na to co sie dzieje ,chyba lepiej ,ze nie rozumiem;)
    smutne ,to wszystko
    wychodzi na to ,ze jak Ciebie odblokuja za 3 dni ,to znowu zglosza za nic ,fejs z automatu zabloku?????
    Niepokorna Matko wez Ty sie dowiedz co i jak ,bo to kpina
    wiem ,ze glupota zaczela rzadzic ,no ale nie mozna sie poddac!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto mówi o poddawaniu się? ;) Z fejsem nie mam pojęcia jeszcze co zrobię, ale z sytuacją z celebrytką- wiem na pewno :)

      Usuń
  8. Kolejny dowód na to, że głupota i prostactwo mają u nas pierszeństwo.
    Przeżyjesz to chyba ? Może pomóc jakimś kołem ratunkowym, liną....? :):):)
    Śledzę ten wątek od poczatku i mam wrażenie, że skończy się nowym kontem .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Co możesz zrobić? Zaglądać tutaj/powiedzieć znajomym :)

      Usuń
  9. Oj, cos mi sie widzi, ze plastiki sie zmowily i bedziesz tak z jednego bana przechodzic w drugi. Lepiej se nowe konto zaloz pod innym nickiem.
    Szkoda, ze nie ma jak i z kim wyjasnic sprawy na tym fej zbuku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facebook działa z automatu, przy takiej ilości użytkowników, obawiam się.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardziej Asiu chciałabym spytać "na co?". A konkretnie na co ona liczy? Że mi buzię zamknie? Przecież ja z tym poszłam i do prawników i będzie o tym w prasie, zostaje mi popisać, nie chcę na szybko, chcę się dobrze przygotować:) Z każdym ruchem pogarsza, czy też pogarszają sytuację. Właśnie porobiłam screeny jakim językiem pisze do ludzi, którzy zarzucają jej splagiatowanie TOMSów. Ta pani niesamowicie psuje wizerunek swojego partnera, nie od dziś zresztą.

      Usuń
    2. Screeny rób jak szalona. Dokumentuj.

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. NMP, czy po tych pierwszych 24 - godzinach coś zdążyłaś napisać, że dostałaś nowego bana czy Ci karę z automatu przedłużyli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Tuż po odblokowaniu, witam Państwa w ten piękny czwartkowy poranek Sztucznymi Fiołkami oraz mottem na dziś:
      "szukajcie, a znajdziecie"
      ;)"
      + wstawiłam Sztucznego Fiołka czyli obraz podpisany
      "A co sądzisz o naszym rządzie i jego premier?"
      "Chyba nic czym bym nie mogła wzbudzić zainteresowania prokuratury"

      więc jak widzisz to nie dlatego.
      Chyba, że to nie celebrytka, a Jarek :D :D :D

      Zdążyłam zrobić małą korektę w ustawieniach, no i odpowiedzieć na kilka komentarzy na temat bana, dość neutralnie, zresztą możesz zobaczyć:) Dostałam powiadomienie o skasowaniu kolejnego posta i od razu przyszło powiadomienie, że mam bana na 3 dni. W sumie od momentu zalogowania aktywna byłam może 15 minut.

      Usuń
  13. udostępniłam Twój wpis -nie wiem, co jeszcze mogłabym zrobić, ale wkurza mnie ta sytuacja.
    Dziunia Szpilki to burak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Miśka, to i tak dużo co już zrobiłaś.
      Kochana, faktycznie ta kobieta jest prostaczką (wystarczy poczytać jej wpisy, komentarze, wywiady), dlatego to w gruncie rzeczy jest takie oczywiste, że nie potrafi się zachować z klasą, nie posiada kultury, itd. W sumie jest to mniej przykre, niż gdyby zachowywała się tak osoba, która faktycznie sobą coś reprezentuje. A co powiesz na to, że Eliza Michalik skopiowała onegdaj kilkumiesięczne śledztwo dziennikarskie i podpisała swoim nazwiskiem? Wczoraj dostałam od Czytelniczki maila do bloga Pani Doroty Wróblewskiej, która opisała jak to Omena Mensah w swojej kolekcji mebli zerżnęła krzesła od projektantki wnętrz Pani Doroty Banasik? Dr Hartman podesłała mi linka, jak Melania Trump zżyna przemówienie od Michelle Obamy. A co z fotografem (Paweł Borówka),któremu Kukiz sfotoszopował zdjęcie bez pozwolenia i użył do kampanii prezydenckiej. Nie chcę opisywać innych sytuacji, gdyż dostałam je w wiadomościach prywatnych i jeszcze nie wiem czy mogę, ale dużo tego, naprawdę dużo. I niestety po ludziach, których sie tam wymienia człowiek oczekiwałby klasy, tymczasem słoma z butów....

      Usuń
    2. trzeba o tym pisać.
      Masz niesamowity dar Kobieto!
      Podziwiam Cię i zazdroszczę;D

      I dziękuję!!

      Usuń
    3. Ano burak z niej, ale tak szczerze, czego się spodziewać po kobiecie Szpilki? Wiadomo, że żadna inteligentna szanująca się dziewczyna nie związałaby się z kimś takim jak on.

      Usuń
  14. Bierz te cytryny i rob kochana lemoniade albo nawet nalewke cytrynowa. Cos czuje, ze wreszcie trafila kosa na kamien. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LIMONCELLO! Nie żadną tam lemoniadę. Jakby co to podeślę rodzinny przepis prosto z Bari (Puglia).
      Życie życiem, ale po co zaraz się umartwiać?

      Usuń
  15. Wrrr ... nie fajnie wszystko wyszło. Uważam , że czas coś z tym zrobić. Można plotkarskim pismakom podrzucić kilka ciepłych wątków. JAnia czekamy na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wieś tańczy, wieś śpiewa z tą Karynką. Znana tylko z tego, że jest dupą gościa, który żyje z dostawania po łbie, a ambicje ma jakby co najmniej ASP skończyła. Niby projektuje (choć sama nie potrafi nic oryginalnego wymyślić, więc zrzyna od mądrzejszych), tu wklei coś, żeby lajków nałapać (a że ukradzione...). Chciałoby się sławy i pochwał, że zdolna, a tu dupa. A na samej dupie daleko nie zajedzie. Dobrze, że chłop zarobi na tym oklepie choć tyle, że stać go, żeby jej sztuczne rzęsy fundnąć. Bez nich wygląda jak rasowe prosiątko - malutkie oczka, pyzate lico, no taka rumiana Marysia. Żeby wyjaśnić niuni osochodzi (i żeby dotarło), musiałabyś przemówić jej językiem, czyli wyzwać ją na solo za remizę. A tak to będzie zgrywać pokrzywdzoną. I pamiętaj, że to Ty jej zazdrościsz sławy i, tego no, talentu.

    OdpowiedzUsuń
  18. ...a ja dalej mam dostęp do posta celebrytki, mogę komentować i polubienia wstawiać 😉...chcesz screeny z dzisiejszą data i świeżym komciem?😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem czy na FB odczytasz (bo ja się z tymi banami na własnej skórze nie spotkałam... jeszcze) więc tutaj: wszystkiego co naj, naj, naj: najlepsze, najdłuższe, najsłodsze, najprzyjemniejsze, najzdrowsze, najdroższe, najśmieszniejsze, najpiękniejsze, najwygodniejsze... Buziaki urodzinowe!

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...