czwartek, 16 czerwca 2016

strach nie tylko ma wielkie oczy, ale jest nagi i zarzuca głową jak Nergal

Ja pierdolę, serio gorsze od znalezienia w domu pająka jest próba zabicia go, gdy zapierdala po suficie. 
Człowiek omylny jest, więc nie trafia. Krzyczy. Pająk pewnie też. Dodatkowo pająk spada. Chuj wie gdzie. Średnie dziecko zajarane woła "na ciebie spadł, widziałem, widziałem!".
I nie wiesz w takim momencie, czy żmiję na własnym łonie wyhodowałaś, czy faktycznie chce cię uratować. 
Na wszelki wypadek postanawiasz się rozebrać.
Na wszelki wypadek do naga.
Szybko.
Bardzo szybko.
Konkretnie tak szybko to się rozbierałam ostatni raz, jak mi się garnek przy odcedzaniu ziemniaków z ręki wyślizgnął.
Przy okazji zaczynasz zarzucać włosami jak Nergal na koncertach. Tylko szybciej.
Nadal krzyczysz, ale teraz krzyczy też twoje dziecko.
Nie wiem jak pająk, ani go nie słyszę, ani co gorsza- nadal nie widzę.
Dziecko zrywa się do ucieczki, potykając o koty.
I to jest myśl!
Spierdalasz więc oba z kanapy i ciągniesz je po dywanie krzycząc: "szukaj pająka, Psot! szukaj pająka, Rychu!".
Koty wstają, idą porobić smutne oczy przy miskach. Oba.
Po kiego ja je w ogóle mam, niech mi ktoś przypomni?!

Później to już tylko siedzisz w napięciu w kucki i strzepujesz z siebie niewidzialnego pająka co 5 sekund. I wiesz, że dopóki nie złapiesz gnoja, już nigdy nie będziesz mógł spać z otwartymi ustami spokojnie.
Ostatni raz chyba się tak bałam, jak rzuciłam bumerangiem z "Funta" i nie wrócił.

6 komentarzy:

  1. Co jest z tymi pająkami - Nitager też coś o pająku i innych stworzonkach ...
    To się nazywa jakoś paracośtam fobia. Spoko..wez odkurzacz i potraktuj wszystko odkurzaczem.. siebie też:))Faktycznie horror z kryminałem w tle hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre, podobno w ciagu roku zjadamy 10 pająków podczas snu.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tak na golasa, przy dzieciach??? W życiu! Jeszcze by się pajonk w bobra zaplątał, hue hue hue

    OdpowiedzUsuń
  4. jeden nie meldowany pająk przynależy się do każdego mieszkania , choć ja uważam , że powinien przynależeć do każdego mieszkańca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Umarłam a potem popłakałam się ze śmiechu. Kobieto jesteś cudowna! :-D :-D :-D :-D

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...