środa, 27 stycznia 2016

życie jest kurewsko niesprawiedliwe!!!

Ciężki dzień wczoraj miałam.
Próbowano mnie naciąć, tzw. rental scams. Wiecie Państwo, "zapłać w ciemno 500 funtów depozytu, a ja ci oczywiście od jutra chatę wynajmę".
Proszę się przyjrzeć mojemu profilowemu!
Czy ja wyglądam na idiotkę, czy jak?!
I tak, nadal chaty szukam.
Jest tu w ogóle jakaś Polonia z Essex, która coś, ten, teges, albo w ogóle?
(jak byście chcieli mi pomóc i znajomym z UK udostępnić pytanie, to też się nie obrażę :) ):)Emotikon win)
Koniec końców doszłam do wniosku, że życie jest kurewsko niesprawiedliwe. I mam na to dowody. No bo tak:
kiedy Pawłowicz puka się w sejmie w łeb, wszystko jest fajnie i pięknie.
Kiedy ja to zrobiłam kilkanaście lat temu, mało mnie z liceum nie wyrzucili i musiałam przepraszać dyrektorkę.
Kiedy w romantycznych filmach Hugh Grant, czy tam inny Pitt kładzie palec na ustach lasce i mówi "ciiiii, nic już nie mów", to mójbosze, mójbosze, jakież to romantyczne!
Kiedy ja tak robię, to policjant wygląda na wkurwionego i nadal muszę zapłacić mandat.
Kiedy Lady Gaga paraduje w sukience z mięsa, to jest super, takie pomysłowe i ekstrawaganckie.
Kiedy ja to robię, to jestem pijana, mam wszystko odłożyć i natychmiast opuścić Morrisona, czy tam inną Biedronkę...

7 komentarzy:

  1. A bo Ty robisz wszystko w niewlasciwym miejscu i czasie :-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy kiedykolwiek ktoś ci powiedział ,że życie musi byc sprawiedliwe??Fajnie by było.
    Nie ma w Anglii normalnych mieszkan socjalnych ? Bo w Holandii no problem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ponoć zależy od hrabstwa. W moim są tylko dla bezdomnych. Naprawdę nie jest ważne w jakich warunkach się mieszka, jeśli nie jest się bezdomnym- jest się bez szans.

      Usuń
  3. No cóż, sama prawda zionie.
    W Holendrowni są przy scieżkach rowerowych przy skrzyżowaniach takie słupki z guzikiem do przestawienia na zielone.... Na tym słupku jest namalowany "chipek", ktory siedzi na rowerze i trzyma się słupka. Widziałam na własne oczy jak niektórzy podjeżdżają nonszalancko i realizują obrazek. Tez tak chciałam raz. Tyle, że był upał i słupek mi się wymsknął, powodujac moje twarde lądowanie na plecach, z łapkami do góry.... Przytoczyła mi się od razu konkluzja: "co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie" :-)
    A życie jest cholernie niesprawiedliwe! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra.... przyznam się.... bo jestem odważna jak .... bardzo jestem odważna. Czytam Cię tyle czasu, bawię się, w większości wypadków, jak nigdzie, ale dziś dopiero zrobiłam "lubię to" (znaczy całego bloga). Możesz mi nabluzgać jak Ci to przyniesie jakąś korzyść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gdzie, na fejsie? No toć to dobrze. Znaczy, że byłaś pewnie tą tysięczną! ;))))

      Usuń
  5. http://www.rightmove.co.uk/property-to-rent.html zobacz ta strone ja zniej kupilam dom itd pozdrawiam p.Gosia

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...