sobota, 5 grudnia 2015

o tym jak to Kaczyński pobił Kinga

Trzeci dzień chodzę jak śnięta.
I wszystko przez to, że boję się położyć spać.
Konkretnie to boję się, że jak się położę PiS znowu coś strasznego wymyśli. A jak już zasypiam nad ranem to się boję, że jak się obudzę to Duda wygłosi orędzie...
Ja pierdolę.
Dla odprężenia nocami czytam Kinga. I nawet wtedy nie opuszcza mnie taka smutna refleksja, że co on tam wie o budowaniu napięcia, strachu i grozie?!
Nie to, co taki Kaczyński...
Wiecie, ja mam jeszcze taką cichą nadzieją (wiem, jestem naiwna), że gdy już rozpierdolili TK, rozjebią konstytucję, zabiorą Polakom te pigułki "dzień po", edukatorów seksualnych z Pontonu wyślą do kamieniołomów, nie będą finansować in vitro, bo nie mają funduszy, za to postawią jeszcze pół miliona pomników świętych-nie świętych za miliony złotych obok zadłużonych szpitali, powołają z trzydzieści suto nagradzanych komisji do "Prawdy o Smoleńsku", religię ustanowią głównym przedmiotem stanowiącym o dostaniu się choćby do żłobka, nauce zabronią rozwoju, a wręcz uwstecznią postęp, jak to mają w zwyczaju, marszałkiem sejmu zostanie jednak Tadeusz Rydzyk, zamkną Lisa i Olejnik, zabetonują Newsweeka i Politykę, zaczną rozdawać darmowy Nasz Dziennik i policja będzie miała prawo wypytywać nas z niego na wyrywki, zanim jedyną telewizją będzie Trwam, a radiem Radio Maryja, zanim zakażą całkowicie aborcji pierdoląc o cudzie życia przy umierających, zgwałconych 9-letnich matkach i cierpiących maluchach, żyjących po kilka dni lub godzin, zanim chrzest będzie obowiązkowy, jak i wpierdol i pogarda dla "lezb i pedałów", a wkładanie łap bezkarnych klechów pod sukienki ministrantów publiczne, zanim odbiorą ludziom wszystko, co im w tej przerażającej Polsce zostało- czyli często resztki godności i nadzieję na lepsze jutro, to mam nadzieję, że choć raz będą na tyle ludzcy i przyzwoici, że zwyczajnie pozwolą większości nas wcześniej spłonąć na stosach.


5 komentarzy:

  1. Anka, czym Ty sie przejmujesz? Martw sie, zeby imigrantow za duzo na wyspy sie nie przedostalo. Oszczedz sobie nerwow z Polska, bo niestrawnosci dostaniesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jest jak Anka gada. Znaczy Pantera. Na co Ci to Aniu Nietypowa, jest tyle fajniejszych tematow do obrobienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Córka nie słuchaj moich poprzedniczek, to że się przejmujesz dobrze świadczy o Twoim charakterze, a że przeczy wcześniejszym deklaracjom, że jak wyjedziesz to będziesz olewała wszystko co polskie to możemy pominąć 😆 Ja znowu śpię bo może wszystko pierd...nie jak nie będę widział i oszczędzu mi to dodatkowego stresu którego mam ostatnio po kokardy. Buziak

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż - ostatni gasi światło i już :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania, Narod wybral....... coz jeszcze mozna dodac? Jakies sowieckie metody i dyktator Kaczynski and Co.

    Nalezy sie cieszyc, ze jestesmy tu gdzie jestesmy. Choc ja prawde mowiac nie sadzilam, ze USA pozostanie moja druga ojczyzna.

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...