piątek, 18 grudnia 2015

czas na reklamę

Jeśli miałabym Państwu wytypować najgłupszy według mnie portal piszący o kobietach/ rodzinie, to postawiłabym na Mamadu.
I jeżeli ktoś nie zna- proszę nie zaglądać, bo i tak Państwo nie zrozumiecie klimatu. Aby się wczuć, trzeba by sobie inteligencję najmniej o połowę obniżyć, mocno się naćpać i jeszcze się w głowę przypieprzyć czymś ciężkim. Wtedy może, moooooże, przy dobrych wiatrach, udałoby się Wam z wypiekami na policzkach śledzić "życiowe historie" rodem z "Tiny", czy tam innej "Pani domu".
Ostatnio dzięki mojej kumpeli, która podrzuciła linczka, czytałam tam o tym, jak to ateiści obchodzą Boże Narodzenie dzieląc się opłatkiem Emotikon smileDodam, że rzeczona kumpela załączyła do linczka komentarz- "czytaj i ucz się, ateistko za dychę. Nie łamiesz opłatka? Nie jesteś niewierząca!"
Mogłabym tu popłynąć na fali pielęgnowanej przeze mnie latami ironii, czystego sarkazmu, ale zwyczajnie szkoda mi czasu. Po pierwsze, to tak jakby podniecać się poziomem Bravo, a po drugie- wczoraj czyściłam dokładnie odkurzaczem klawiaturę i póki Maciek z roboty nie wróci nie mam "e" (nie to żebym sobie sama nie potrafiła z worka wyjąć i zamocować, ale wiadomo co w tym worku żyje?), toteż pisanie jest nieco upierdliwe.
Podrzucę Państwu za to świeży (bo dzisiejszy) linczek, jak to ateiści obchodzą Święta (nie, nie Bożego Narodzenia. My z definicji nie celebrujemy narodzin boga, w którego nie wierzymy).
Oczywiście linczek ze mną (między innymi) w roli głównej, bo co tam będę na sławie oszczędzać Emotikon smile
I śmiało, nie krępujcie się napisać czegoś w stylu "artykuł jak artykuł, ale zdjęcie zajebiste", bo dwie godziny musiałam dziś pocieszać moje średnie dziecko, obecnie w stanie głębokiej depresji.
Nastawiło se budzik na 6, wbiegło do salonu z okrzykiem "jest? jest?", a oni podpisali jego fotę imieniem ojca Emotikon grin
Biedak teraz się martwi, że społeczność polska w UK, prosząc go o autograf, będzie do niego "Maciek" zagajać Emotikon smile Ja to doskonale rozumiem. Po pierwszej notce na blogu przez tydzień po mieście chodziłam kulejąc na obie nogi (tak się tyłkiem kręci, to seksowne jest), ze skręconą głową w lewo.
W końcu jak już trafić na Pudelka podczas kupowania papieru toaletowego z promocji w Biedrze, to przynajmniej tym lepszym profilem. Korwin- Piotrowska nie będzie się zwalać!
Tu klikamy:
http://www.faktyimity.pl/index.php…
Se ściągamy ostatni, najnowszy, podwójny (51-52) numer.
Po czym gnamy na stronę 12 zobaczyć "Maćka" i przekonać się, że bóg lub SPA w Aspen nie są 
niektórym do szczęścia w grudniu potrzebne


P.S. Jak donoszą media pewne kręgi przestały dziergać dla Ojca Dyrektora moherowe pokrowce na siedzenia do Maybacha pod choinkę i wyszły na ulicę z własnymi hasłami poparcia.

I zrobiło się przykro.
Widać tu bowiem pewną dyskryminację.
Heeelooooł!
A co z pytongiem?!
No chyba też błogosławiony fajfus, który Szanownego Pana Prezydenta spłodziła, co nie?!



Emotikon wink



8 komentarzy:

  1. Ale mordy wiecznie skrzywione sie nie zmienily.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam takpropozycję, żeby pomnik postawić - tego łona, tych piersi i świętego fajfusa, co to Pana Szanownego Prezydenta spłodził, a o którym zapomniano, jako drugi w kolejności pomnik tychże części ciała, które to Pana Szanownego Prezesa spłodziły, nosiły i wykarmiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Litosci, tez klawiature mylam, a teraz co, znowu kawa opluta, :)))
      Pomnik sobie wyobrazilam.

      Usuń
  3. Przeczytałam :) Kocham Święta, Gwiazdkę czy jak tam innni to będą nazywać :) Zwłaszcza teraz kiedy dzieciaki są małe i tyle radości sprawiają im prezenty pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że linczek już nie działa :/ chyba, że tyle wejść było, że się serwery zawiesiły :P
    na tematy polityczne się nie wypowiadam, szkoda nerwów..

    OdpowiedzUsuń
  5. Napis wygrywa wszystko, co ciekawe, słyszałam dziś święte oburzenie parafianki z wojskowej parafii (wypowiedź do księdza komandora skierowana była), że jest to świętokradztwo i co to się teraz wyprawia! Znaczy nie każdy katolik jest Rydzykowy, o nie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam obchodze przesilenie zimowe, :)))
    Choinki u nas nie ma, zrezygnowalismy pare lat temu, a poza tym moja wyobraznia mi podpowiadala widok kotow wiszacych na choince.
    Szkoda, ze link nie dziala, a u mnie FiM nie ma w sprzedazy.

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...