piątek, 13 listopada 2015

żądam Nike, kurwa!

Zatem prezydent Duda wyróżnił Orderem Odrodzenia Polski abp. Henryka Hosera?
Mam tyle pytań...
Czy w Rwandzie również docenią jego posługę i odznaczą go jakimś Medalem Krwi Przelanej Za Kościół?
A środowiska naukowe? Macie przygotowany Medal Wsparcia i Rozwoju Nauki za nieoceniony wkład Hosera w promowanie metody in vitro jako "moralnej schizofrenii" oraz "rodzaju wyrafinowanej aborcji"?
Lemański już mu osobiście pogratulował?
A warszawski proboszcz Grzesiu? Ten co został skazany prawomocnym wyrokiem za pedofilię na rok więzienia w zawieszeniu na cztery lata, ale nawet to nie przekonało arcybiskupa do zawieszenia proboszcza w posłudze, zatem prowadził dalej msze mając pod opieką 32 ministrantów.
Pod czułą opieką zapewne.
Spoko luz, po interwencji mediów abp. Henryczek go w końcu wylał (po 2 latach od wyroku), a nawet przyciśnięty do muru przeprosił.
A Feminoteka? Macie jakieś odznaczenie za propagowanie konwencji przeciw przemocy w rodzinie jako "genderowego spisku"?
Urocze, zaprawdę.
Oprócz pytań mam też żądanie:
jeśli osoba postępująca tak nieetycznie godna jest jednego z najwyższych odznaczeń państwowych, to ja, kuźwa, śmiało żądam Nike, za wkład w rozwój polskiej literatury.


7 komentarzy:

  1. Chyba bardzo dobrze zrobiłaś ,że z tego wariatkowa w porę wyjechałaś. Jeszcze jak do tego wszystkiego dodasz panteneum nowych ministrów i przekupe najgorszego sortu jako szefa administracji p.premier to ja juz to wszystko bardziej strasznie widzę.
    Chyba część Polaków zacznie teraz zasilać szeregi uciekinierów politycznych i prosić o azyl...Bo za niedługo będziemy znowu mieć zamknięte granice ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ogóle nie wiem o czym piszesz ale Nike u mnie masz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Się pospieszył Prezydent z tym orderem, nie? Ma aż 5 lat, a on już poleciał przypinać. Skręca mnie z ciekawości dlaczegóż to tak pospieszał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przezorny zawsze ubezpieczony. A jak się jakaś brzoza na niego rzuci na spacerze? I nie zdąży z tymi orderami? Może woli nie ryzykować?

      Usuń
  4. Jak to Chińczycy przeklinają człowieka? "Obyś żył w ciekawych czasach...".
    Ale czym my się tym Chińczykom naraziliśmy???

    OdpowiedzUsuń
  5. Nike takie buty sportowe chcesz????Dorusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się wyć chce, gdy pomyślę, a jakich czasach żyję i jakiego prezydenta oraz ministrów doczekałam. Nie jestem sobie w stanie wyobrazić, co będzie się działo dalej i do czego doprowadzą Ci ludzie. Czasami wstyd, że jestem Polka:((((((

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...