wtorek, 24 listopada 2015

o tym, że w końcu będę bogata

Pod wczorajszym postem na blogu red_sonia spytała mnie, czy nie myślałam nigdy, aby zostać trenerem personalnym?
Otóż nie, do wczoraj o tym nie myślałam, ale wczoraj to zrobiłam i okazuje się, że jest to genialny pomysł!
Mam zatem dla Was propozycję- możecie już dziś zapisywać się w kolejkę, aby doświadczyć mojego unikalnego planu treningowego, który za chwilę opatentuję.
Trening będzie hardcorowy i uzależniony od płci ćwiczącego.
Kobietom mogę pokazać cellulit krzycząc "ćwicz, bo będziesz taki miała!". Na życzenie wprowadzam dodatkowe hasła motywacyjne, np.na bieżni "biegnij, jakby na końcu stał ten, co cię namówił do kredytu we frankach!" albo "za tobą stoi teściowa, a z przodu barek z podwójnym drinkiem!" lub "biegnij, jakby w Lidlu była promocja!", itp.
Mężczyznom będę pokazywać cycki.
Proszę się nie jarać.
One wykarmiły trójkę dzieci.
Zatem będę pokazywała te cycki z okrzykiem "chcesz mieć takie?! chcesz mieć takie?!"
Jedynie stówa za godzinę! Prawdziwa okazja! Przypominam, że Macierewicz z Ziobrem biorą za swoje wykłady po dwie stówy i cycków nie pokazują, tylko brak mózgu, a to nie to samo.


4 komentarze:

  1. Ty już jesteś zawodowym trenerem personalnym. Nie mówię, że trenerem fitness. Dajesz takie ćwiczenia mózgowe i uczysz dystansu, że głowa mała! A, że dotąd nie bierzesz za to kasy to niedopatrzenie. Zaś z drugiej strony, wolałabym, byś nie robiła opłaty, bo dla mnie, bez dochodów, będziesz niedostępna. Zupełnie jak zasiłek dla bezrobotnych. Więc jeśli się zdecydujesz na pobieranie opłat to może wprowadź jakieś ulgi i programy lojalnościowe ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tekst, a kwestia drinka przed i cycków powaliła mnie na łopatki mistrzostwo świata

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja reflektuje. Piniondzory przelalam juz na najblizsze 6 lat. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie jestem za :) Podreperujesz domowy budżet, a Chodakowska będzie na Ciebie patrzyła z zawiścią :)

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...