sobota, 21 listopada 2015

chciałabym nowy rząd skomentować

Krzysztof Jurgiel, ten co za Wasze podatki chce pożyczać auta tacie Rydzykowi, ministrem rolnictwa. Przełknęłam.
Jan Szyszko, ten od zabetonowania doliny Rospudy, co to twierdził, że tamtejsze torfowiska są dziełem człowieka- ministrem środowiska. Przełknęłam.
Zbigniew "Już Nikt Nigdy Przez Tego Pana Życia Pozbawiony Nie Będzie" Ziobro, co to na dwa lata wstrzymał polską transplantologię, aż mu przyjebali sądowy wyrok i musiał przepraszać, ministrem sprawiedliwości. Przełknęłam.
Jarosław Gowin, co to odmawiał praw związkom partnerskim i brzydzi się in vitro- ministrem nauki i szkolnictwa wyższego, wicepremierem. Przełknęłam
Antoni "Wyjaśnimy Prawdę O Smoleńsku" Macierewicz, co to robi eksperymenty obciążające Rosjan na parówkach i puszkach oraz daje wykłady przez internet inicjowane przez szkołę taty Rydzyka za jedyne dwie stówy od słuchacza (choć ja z Szarym gotowi byliśmy wziąć stówę, przy czym mieliśmy Tupolewa z Lego i pancerne brzozy z rolek po papierze przygotowane, żeby nie było) ministrem obrony. O Bożenko! Przełknęłam.
Konstanty Radziwiłł, co to uważa, że lekarze powinni postępować nie tylko według wiedzy medycznej, ale także w zgodzie z sumieniem, obrońca Chazana- ministrem zdrowia. Przełknęłam
Witold Waszczykowski, żywy czopek braci Kaczyńskich- szef MSZ. Przełknęłam.
Beata Kempa, co to jak była zarodkiem nawet już czuła, że jest dzieckiem. Niesamowita kobieta. Od zarodka. Teraz na stanowisku szefowej kancelarii premiera. Przełknęłam.
Mariusz "Kryształowo Uczciwy Człowiek" Kamiński koordynatorem służb specjalnych, ministrem w kancelarii premiera. Przełknęłam
Jacka "Bulteriera" Kurskiego na stanowisku wiceministra kultury przełknęłam, jak pisałam, wczoraj.
Dzisiaj czytam, we Wprost, jak to Jerzy "Odebrane Prawko" Szmit zostanie ministrem infrastruktury. Przełykam.
Ogólnie bardzo ciężko przechodzą ci ludzie przez gardło. Polecam dużo zapić.
Chciałabym także skomentować nowy rząd.
Obrazkiem:


7 komentarzy:

  1. Zapomnialas o Pawlowicz w TK?
    Ja sie brzydze przelykac... Nie przelykam, nie akceptuje, protestuje!
    A zreszta... co mnie to obchodzi, nie moj cyrk, nie moje malpy, nie ja wybieralam, nie ja bede sie z nimi meczyc. Niech jeszcze biskupow w rzadzie zatrudnia, bedzie weselej.

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz - nie przełykaj bo sie niestrawności nabawisz i skończysz obejmując muszlę. Ja próbowałam - do dzisiaj mi niedobrze. Niby nie moje małpy bom już dawno wyjechała ale serce boli. Cyrk już się zaczyna...Napoleonik rządzi ,znowu manipuluje przy konstytucji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zapominaj o nowym ministrze kultury! Pierwszym, który zaczął od cenzurowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo odważny wpis, podziwiam. Od 25 października postanowiłam nie wypowiadać się na tematy naszego rządu, bo nie chciałabym ostatnich lat życia spędzić na więziennej pryczy. Zabieram się teraz do lektury wcześniejszych notek.

    OdpowiedzUsuń
  5. było iś na wybory a nie obżerać się teraz frykasami sporządzonymi przez innych. na głos przełykając, na dodatek :) ps. moja wypowiedź w temacie u doktora na blogu w komentarzu do notki "ustawo krajobrazowa módl się za nami".

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze być może nie na temat. Od kiedy mamy nowy rząd i nowych ministrów na onecie większość moich komentarzy jest odrzucona.Chociaż w nich nie bluzgam ,nie każe nikomu spadać na drzewo,zwyczajnie przedstawiam moj pogląd na dany temat.
    I nie jest to adnotacja,że np . przekroczyłam regulamin ale, że mój adres jest nieznany?Przeważnie wtedy nie jest zamieszczany gdy nie pieje pochwał a staram się konstruktywnie myśleć nie obrażając przy tym nikogo...To tak na marginesie wpisu Iwony Zmyślonej

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko tak przełknęłaś? Mnie tak to wszystko już wisi i powiewa, więc przełykać nie zamierzam. Abo to ja ich znam? Z tych wszystkich sławetnycvh nazwisk to tylko Macierewicz, Ziobro i Radziwiłł nazwisko znam, a to ostatnie wcale nie z obecnej kadencji ;-)

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...