środa, 25 listopada 2015

a ja będę bronić nowego doradcę szefa MON, bo Wy, szanowni Państwo, to się w ogóle nie znacie

Chciałam wziąć w obronę nowego doradcę szefa MONu, Edmunda Jannigera.
Po pierwsze dzieci łagodzą obyczaje, co zważywszy na osobowość ministra Macierewicza wszystkim powinno wyjść na dobre. Proszę rozważyć również, że jak to PiS ma w zwyczaju- mogli ułaskawić jakiegoś Krzysztofa Gawlika, czy tam innego kryminalistę i go na to stanowisko mianować. To na zdrowy rozsądek, przy kim Państwo czulibyście się bezpieczniej, przy groźnym "Skorpionie" czy uroczym "Pampersie"? 
I bez obaw, wiewiórki donoszą, że nowy doradca będzie teraz szkolony.
Pan minister Antoni ma ponoć w weekend z nim "Rambo" oglądać, a zaraz potem "Szeregowca Ryana". No i najnowsze "Minionki", ale to już prywatnie.
Co do obecnych kompetencji- zważywszy na wiek pana doradcy- ja jestem już stara, w lipcu 32 lata kończę, wzrok nie ten co kiedyś, ale z tego co widzę dzieciak hełm już ma! Nie wiadomo jakie zatem ma doświadczenie. Osobiście obstawiam z 10.000 godzin w Counter Strike, 7.000 w World of Tanks i najmniej kolejną dychę w Warcrafta. Kompa miał pewnie od przedszkola. Nie jest tak źle.
O, a propos gier! Jak byście Państwo chcieli ze mną w Call of Duty online pograć, to mam nicka "szkole_sie_na_doradce_szefa_MON". 
Wiem, wiem, powiało już próchnem, ale za to mam wszelkie predyspozycje- miecz świetlny w szafie i kapcie z trooperami z Gwiezdnych Wojen! Wrzucam zdjęcie kapci, może się minister Macierewicz skusi na jeszcze jednego doradcę! A nuż, widelec przymkną oko, że pierwsza miesiączka już za mną i jeszcze karierę w polityce zrobię.Kto wie, kto wie...W ogóle to się boję, czy ujawnianie takich informacji jest dla mnie bezpieczne? A jak kapcie zobaczą w USA i mnie do CIA zwerbują, albo innego Marines od razu na generała?! A chuj, wtedy im powiem, że grałam tylko w Monopol i będę brokerem na Wall Street. A jak im powiem o SIMSach to skończę w Ministerstwie Polityki Społecznej. Boszzzzzzzzz, a jeszcze Wiedźmin, Mafia, Dragon Age, Diablo, Turok, Rio, Dungeons& Dragons, Plemiona, Lego: Indiana Jones i Harry Potter także, Heroes, Bloodborne, Elmo. Sezamkowy zakątek i wiele, wiele innych. Tyle kwalifikacji! Matko bosa, może od razu mnie najlepiej weźcie do NASA! 

Tymczasem niech Moc będzie z Wami!

Wierzcie mi, będzie jej potrzebować.
‪#‎teżmamkwalifikacje‬
P.S. możliwe również, że źle odczytałam intencje ministra Macierewicza i jest to zwykły gest pojednania. Ot, prawica przekonała się do Harrego Pottera i już.
P.S.2. lub też jest to ukryta strategia wojskowa. Nikt nas nie zaatakuje teraz, bo kto w XXI wieku otwarcie dokona zamachu na dziecko?! A jak jednak dokona, to będziemy chórem krzyczeć "Gwałtu, rety! Biją nam Edmusia! W szczepionkę! Przecież on ma OKULARY"

EDYCJA:
Z ostatniej chwili! Rząd znowu podsłuchany!

-Edmundzie, doradź.
-Ja się jeszcze nie golę, panie ministrze, ale uważam, że w hiszpańskiej bródce wyglądałby pan równie czadersko.
-Tak myślałem. Czas na zmiany.
-Czy mogę jeszcze służyć jakąś radą?
-Nie, Edmundzie, dziękuję. Wróć do kolorowania. 
-Panie ministrze, nie chcę się narzucać, ale są już świecówki? Pan wie, jak ja tych ołówkowych nie lubię...

-Nie ma problemu. Weź na fakturę. Aaaaa, Edmund, jeszcze jedno- około południa przywiozą żołnierzyki z Allegro, a z modelarskiego małego Tupolewa. Edmund, przestań robić miny! Edmund, nie tup. Nie tup, mówię! Schowaj język i zacznij się zachowywać. Trzeba wziąć się do roboty, bo się ludzie śmieją....




6 komentarzy:

  1. To są troopery z Gwiezdnych Wojen??? O mujbosze a ja myślałam że całujące się Muminki, ha ha ha!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja widzę całujące się ptaszki siedzące na garnuszku... chyba pijemy to samo :)

      Usuń
  2. Ja się polityką nie zajmuję w ogóle, szczególnie polską, wiedziałam że Macierewicz został ministrem ale nie wiedziałam czego (a czy to ważne?) ale z tym dzieciakiem to myślałam że żartowałaś. Aż musiałam wyguglować. No i nie żartowałaś. Ja pierdolę! I co ja teraz ludziom powiem jak spytają skąd jestem? A, powiem że z kosmosu, kurde...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona - no a skąd jesteś jeśli nie z kosmosu??? Ty masz lepiej, bo kosmos to Twój kraj pochodzenia, a mój pobytu.

      Usuń
    2. Oraz mam nadzieję, że w szczepionkę nikt naszego doradcy nie jebnie.

      Usuń
  3. "Bedzie, bedzie zabawa, bedzie sie dzialo ........"
    No, ja piernicze, slow zabraklo.

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...