środa, 10 czerwca 2015

Spot z dupy i do dupy...czyli jak fundacja "Mama i Tata" chce Ziutą zmusić Polki do macierzyństwa

No dobra, gdzie się nie obrócę tam czytam na temat tego "kontrowersyjnego spotu"

TU MOŻNA ZOBACZYĆ DURNY SPOT

Otóż, spot nie jest kontrowersyjny.
Spot jest do dupy i z dupy.
Nie chce mi się rozbrajać go na czynniki pierwsze, ale olaboga! jakże pomysłowych twórców mogę zapewnić, że każda bezdzietna Polka utożsamiła się z Ziutą ze spotu, na bank.  Wszak, jak powszechnie wiadomo, tylko i wyłącznie dzieci stoją dzietnym polskim Krystynom na drodze do zagramanicznych wycieczek, posiadania domu, mieszkania itd. Bo to, że żadna dzietna Krystyna nie jest wykształcona, to chyba oczywistość.
Ziuty bezdzietne mają to wszystko, ale są i tak nieszczęśliwe. Jak bozię kocham.
A jak kocham, to chyba nie tajemnica.

Spuszczę litościwą zasłonę milczenia, że w kampanii stworzonej przez fundację "Mama i Tata", (cóż za niespodzianka!) pierwsze skrzypce (i jedyne) gra kobieta, bo to tylko ona ma prawo czuć potrzebę posiadania potomka i w ogóle tylko od tego, czy zdąży se kupić mieszkanie posiadanie tego potomka zależało.
Ja to bym na ich miejscu chociaż w tle faceta jednak walnęła. Mógłby się drapać po jajach, nawalając na x-boxie w jakąś strzelankę i jakby kamera podjechała ze zbliżeniem powiedziałby "no", ale żeby nie było- tak dramatycznie, przeciągle. Jak dyskryminować, to po całości!

Następna rzecz, że ten milusi spot sponsoruje m.in. TVP1... czyli Pan go sponsoruje i Pani go sponsoruje.
Tak, tak, Pani też.
Zatem następnym razem, proszę się do chuja wafla zapytać, czy Pan, Pani i tamta druga Pani także nie woleliby wydać swoich pieniędzy na powalczenie ze śmieciówkami na ten przykład. A może zrobimy spot o minimalnej krajowej? Temat przewodni- jak samemu wyżyć i utrzymać dziecko. O, wiem- pracodawca przyjazny matce- też niezły spot mógłby powstać. Albo jeszcze lepiej- pomoc państwa w wypadku urodzenia się niepełnosprawnego dziecka- ujęcia protestujących w Sejmie rodziców, traktowanych jak śmieci, zbędny balast- to byłby klasyk, zapewniam. Mam jeszcze kilka pomysłów- służę pomocą w razie czego.
A może po prostu za tą kasę można by wspomóc te dzieci, które już się urodziły, a żyją w skrajnej biedzie? Walczą w szpitalach,  leżą w hospicjach, na które nie ma środków, itd.?

A Ziuta ze spotu niech nie płacze.
Dla Ziuty wcale nie jest za późno.
Ziuta se może dziecko przysposobić. Skoro ma dom, a w nim puste pokoje, wykształcenie, które zapewne będzie atutem  i pragnienie być matką dla dziecka- psze bardzo- każdy ośrodek adopcyjny zapewne przywita ją z otwartymi ramionami.
Voila- po problemie!

Tymczasem wypijmy za wszystkie te kobiety, które same kierują swoim życiem, według swoich pragnień i potrzeb, zgodnie z sumieniem. Bądźmy świadomi, że faktycznie po 25 roku życia płodność maleje, ale nie twórzmy pod presją frustratek, które później w internetach będą wygrywać gorzkie żale na fujarce pt. "nie lubię swojego dziecka. Tak naprawdę, to nawet nigdy nie chciałam być matką. Ot, presja otoczenia". Nie spłycajmy tematu zmniejszenia się dzietności w Polsce poprzez ukazywanie tych, co to "nie zdążyły". Pomówmy o prawdziwych przyczynach. I przede wszystkim trzymajmy kciuki za wszystkie te dzieciaki, które potrzebują rodziców, a które ich nie mają. Te, o których w spocie nie było ani słowa.
Reszta może zacząć się biczować kablem od opiekacza kanapek. Powodzenia.

5 komentarzy:

  1. Piękny to sen, piękny. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ja na ten temat myślę, to już wiesz... Dodam tylko, że ja to chciałabym i dzieci i Paryż i jeszcze taki ogród. A co...

    Tak jak w pewnym momencie sama nadużywałam tego określenia "z dupy", tak w tym przypadku- najlepsze podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Matka, Ty znow w poprzek albo w brew:)))
    A tak bylo ladnie, juz juz nawet niewiele brakowalo ze i mnie by to kolejne dziecko wcisneli w cipe:))) A tu przyszlam, poczytalam Matke i nic z tego:))))
    Przeciez pani Pawlowicz wyraznie mowi o tych co nie maja dzieci, ze zyja jalowym zyciem........... ona nie, bo ona to sie urodzila JALOWKA wiec musi miec jalowe zycie:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Idę se popłakać i jakiś spot wymyślić. Bo chcem więcej dzieciów ale jestem za stara i nie mam funduszów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Z dziećmi kazdy ma inny problem i ŻADEN spot ani uogólnienie tego nie rozwiąże. Wystarczy być w każdej sytuacji tylko człowiekiem a zycie inaczej wygląda. Nie znikają problemy ale mądrze się je rozwiązuje. Jak zawsze jeden ma czegoś za dużo inny wręcz odwrotnie i nie ma recept. Masz w całości rację i podzielam Twoje zdanie, jednak w moim życiu wielokrotnie musiałam podejmować trudne decyzje bo niestety miałam męża i jak zauważyłaś on też ma prawo do decyzji ( chociaż lepiej im te prawo odebrać na stałe !!!!!).

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...