czwartek, 25 czerwca 2015

prosty sposób na komary

Rozmawiam sobie wczoraj ze znajomą, normalnie, jak to Polki gadamy, że pogoda do dupy, bo raz ciepło, raz zimno i nie wiadomo jak się ubierać, że benzyna nieco podrożała, a w ogóle to komary nadal żyją. Później ja opowiadam dramatyczną historię z mojego życia, z zeszłego roku, o takim jednym przypadku, co go miałam całe lato w sypialni. Co wieczór rzucałam się na niego jak Ewa Minge na botoks, a on każdej nocy mi robił małą gdańską masakrę żądłem organicznym.
Nieczuły sukinsyn, tyle krwi mi utoczył, że założę się, że praktyki odbywał w ZUSie. A gdyby był honorowy to po sezonie z siedem dużych czekolad, książeczkę honorowego krwiodawcy, jakieś kwiaty i kartkę "to nie Twoja wina,  jesteś słodka, to ze mną jest coś nie tak" najmniej powinien mi zostawić.
Maciek to mnie nawet próbował uspokajać, najpierw, że "ja pierdolę, śpij w końcu i przestań klaskać, bo do Rubika zadzwonię i cię zabiorą" , a później mi tłumaczył, że ludzie to interesowni są, zwracają uwagę na to co mówisz, jak wyglądasz, na Twój stan posiadania, itd., a taki komar to Cię lubi taką, jaka jesteś. I bez makijażu na ciebie leci!
W każdym razie koleżanka do mnie mówi, że "off" nie działa, a jej na to, że słyszałam o tabletkach na komary. Ponoć bardzo dobre. Choć mają i skutki uboczne, bo komarów wprawdzie po nich nie widać, ale za to pojawiają się smoki, galopujące po tęczy pegazy, wojownicy ninja itd. Ona na to, że trudno, że zniesie i pyta o nazwę. No to mówię
-Ecstasy.
Po czym w słuchawce zapada głucha cisza. A po chwili
-Przez "c" czy przez "ka"?

Właśnie chyba zostałam PR-owcem przemysłu narkotykowego...choć nadal z wredną naturą, zatem nie mogę się doczekać jak w aptece o nie poprosi <3


7 komentarzy:

  1. Buehehehe!!! Ale czekaj czekaj, to u Was sa komary???? Znaczy w tej Anglii? A wes nie sciemniaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego mialoby nie byc? Za jaka kare tylko u nas, co?

      Usuń
    2. jakieś tam widziałam, ale fakt, że mniej i nie są dokuczliwe :)

      Usuń
  2. http://www.dziennikwschodni.pl/krasnik/n,1000163535,chron-nasza-miejscowosc-i-jej-mieszkancow-od-wszelkiego-zla-akt-zawierzenia-krasnika.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Córka sprawdź spam no chyba że nie odpowiadasz z premedytacją to sorki :-P

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...