sobota, 6 czerwca 2015

niezdrowa konkurencja

Nawet sobie nie zdajecie sprawy jakie macie szczęście, że w Polsce jest tak mało mikrobusów dla inwalidów.
To całkiem odwrotnie niż tutaj, gdzie widuję je na każdym kroku.
Ale do rzeczy- stałam sobie wczoraj spokojnie na poboczu, otwierałam czekoladę, bo mi było słabo po myciu okien (a tak je wypucowałam, że mam teraz full HD) i taki jeden mikrobus prawie we mnie walnął!
To jest właśnie to, do czego prowadzi niezdrowa konkurencja.
Oni się już przed niczym nie cofną, żeby zdobyć pasażerów!


2 komentarze:

  1. Niezdrowa konkurencja jest "niezdrowa" we wszystkich dziedzinach :) Ale masz rację, w transporcie może kończyć się poważniejszymi urazami ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezdrowa to podobno jest czekolada...pomyślał sobie głupek, ze nie ma co się wysilac, bo to ona wykończy tą sliczną dziewczynę!
    ps. A jak jest mi smutno to szybko przychodzę do ciebie i buszuje w Twoich wpisach!
    I kocham cie za zgryźliwy język, poczucie humoru, no i oczywiście za inteligencję, tyle, ze to wszystko w tajemnicy, bo wiesz...podejrzenia zaraz będą.

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...