piątek, 1 maja 2015

żyjem...choć mam problem z godnościom osobistom- info dla zainteresowanych

Żyję, Robaczki Wy moje Emotikon heart 
Jedynie mam mały zakręt po sprowadzeniu rzeczy z Polski. Wiecie, siedzę na ebay`u i szukam regału na książki dzieciaków, latam z porcelanowymi żabami i zastanawiam się gdzie je położyć, w przerwach palę mikser i staram się wymusić kupno nowego, ale nie, kobieto! dajże mi spokój, zmęczony po pracy jestem, pojedziemy po niego jutro i takie tam. Tymczasem Stifler pokochał omlet. Leciutki- dzięki ubitej pianie z białek. A ja z kolei dzięki ręcznemu ubijaniu piany muły mam jak Pudzianowski.
Swoją drogą jak w ten weekend się nie uda- rozwodzę się i wyprowadzam (póki mam dość kartonów)! W końcu mam swoją godność osobistom! A ona potrzebuje miksera! 

No i szykuję przeprowadzkę tych wstrętnych, śmierdzących, leniwych i wrednych sierściuchów, bo mamusia taaaak się za swoimi włochatymi pierdzioszkami stęskniłaaaaaaaa, mówię Wam!
I tu się z prośbą zwracam, a właściwie ją ponawiam- jakby ktoś znał zaufanego przewoźnika, któremu mogłabym powierzyć Rycha i Psota (tak do połowy maja najlepiej)- proszę o cynk.

Póki co zostawię Wam na majówkę tablicę ostrzegawczo-informacyjną ze spisem insektów wszelakich. Pikniki, grille, spacery po lesie i wypady nad jezioro- wiadomo, że się przyda!
Wybaczcie, że po angielsku, ale ja tu już przeszło 4 miesiące jestem i angielski to mój drugi język.
Jak nie zapominam to mówię z silnym akcentem. Po polsku 
Emotikon wink

14 komentarzy:

  1. http://www.gumtree.com/search?q=bookshelf&search_category=all&search_location=&distance=0.0001

    Regalow szukaj na gumtree, znajdujesz swoja miejscowosc, dajesz ogranicznik w odleglosci w jakiej ma szukac ofert i przebierasz jak w ulegalkach

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=hand+mixer
    a mixer dostarcza Ci do domu, nie bedziesz musiala sie rozwodzic z jego powodu
    na ebayu tez je znajdziesz :-) i tez ci post officer dostarczy ;-) zobaczysz, czy zapuka trzy razy, he he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikser miałam do tej pory taki najzwyklejszy, ręczny.
      Wolałam go obmacać w sklepie osobiście, coby wagę sprawdzić, zobacztć jak w łapie leży. Ale trza przyznać, że mnie przekonałaś. Ty to zawsze wiesz jakiej argumentacji użyć;)))))

      Usuń
  3. Ja to takie rzeczy chodzę do sklepu oglądać, a kupuję przez internet. Często na Amazon właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Babierudej napisałam, że przy ręcznym mikserze wolałam w sklepie sprawdzić osobiście wagę miksera i wyprofilowanie. Teraz jednak myślę o jakimś robocie kuchennym więc faktycznie wystarczy się naczytać recenzji, który to ubija, sieka, trze, pierze, sprząta, prasuje, odkurza i odrabia z dziećmi prace domowe i voila!

      Usuń
  4. Ja bym tez sie rozwiodla jakbym miksera nie dostala:)))Dorusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam pewna, że nie byłabym odosobnionym przypadkiem ;)

      Usuń
  5. rozwod z orzeczeniem o winie !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak krotko!!?? :PP widac, ze reczne bicie piany bardzo cie ogranicza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilekroć zdarzało mi się obserwować wyczyny wspomnianego przez Ciebie Pudziana, zastanawiałam się,czemu nie wymyślono dyscypliny: wnoszenie siat i wózka z dzieckiem po schodach w bloku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w tych dyscyplinach nie ma prawdziwych twardzieli. Podobnie jak u dentysty ;)

      Usuń
  8. No kochana pisz poradnik młodego skauta, bo coś mi mówi, że się zobaczymy za jakiś czas a u mnie psy ;) btw wróciłam :P

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...