poniedziałek, 25 maja 2015

Szczęść Andrzej Duda i Jarosław Wieczna Dziewica!

Niech będzie pochwalony Andrzej Duda i Jarosław Wieczna Dziewica!

Umiłowani bracia i siostry, 
w związku z wyborem nowego prezydenta planuję na tej stronie pewne zmiany. 
Na dzisiejszy poranek zaplanowałam w kąciku dietetycznym gimnastykę z Ewą Chodakowską, ale zmieniłam zdanie, gdyż okazało się, ewentualnie niebawem się okaże, że pani Chodakowska jest uosobieniem zuuuua i prowadzi się niemoralnie. 
Po pierwsze na filmikach, które zamieszcza w sieci widać, że często pada- jest to oczywiście symboliczny upadek moralny- pewnie stosuje antykoncepcję hormonalną!
 Poza tym nosi obcisłe stroje podkreślające genitalia, ma piersi (tfu, silikony!) i te ruchy...no wiecie...góra-dół, góra- dół bioderkami.... Takie zachowanie nie przystoi kobiecie! Tak się damy, proszę państwa, nie zachowują, o nieeee! Ja się założę, że szanowna pani dama Krystyna Pawłowicz tak nigdy, w całym swoim życiu, nie robiła!
Także wychodząc na wprost Waszym oczekiwaniom, proszę bardzo- dziś w kąciku dietetycznym zumba w Dudolandzie 

TU KLIKNIJ ABY ĆWICZYĆ KATOLICKĄ ZUMBĘ


Szczęść Jarosław Polskęzbaw!
Zostańcie z  Anną Sobecką, moi mili!
Niech Antoni Macierewicz ma Was w swojej opiece!


P.S. Moi przyjaciele z Frondy donoszą, że Miłościwie Panujący pierwsze co zrobi, to aby ukrócić żarty na temat Najwyższego, znaczy się Jarosława K., znajdzie mu laskę.
Zatem podejrzewam, że już niedługo będziemy mieli w Polsce nowego marszałka. 
Alleluja i do przodu!

P.S. 2.Ja pierdolę.

P.S. 3.Przepraszam. Pokutę sobie sama wymierzę. Przeczytam Gościa Niedzielnego od deski do deski. Wy też przeczytajcie. Toć to czołowa prasa...już wkrótce będzie.

EDIT: No moi kochani!!!! No moi drodzy!!! 
Napisałam, że pan Duda ZNAJDZIE panu Kaczyńskiemu laskę. ZNAJDZIE, nie ZROBI. 
Więc proszę mi tu w pw nic nie imputować!
Mnie naprawdę nie interesuje, jak mu podziękuje za wygraną!


5 komentarzy:

  1. No co, fajne sandalki maja chlopaki w skarpetkach :-)
    To co, teraz juz oficjalnie zamieniamy Kaczogrod na Dudoland czy jeszcze warto poczekac? Ale jaja... ale jaja...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tfu cholera - Dudowi sie udało - Pochwalony

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie było mi tak smutno jak teraz :( tzn było, ale nie z takiego powodu. Chciałabym żeby emigracja (w moim przypadku) była lekarstwem.
    Czuję się zgwałcona. Zgwałcona przez głupotę polaków. Nie jestem w stanie pojąć co się właśnie stało. Dlaczego ludzie są tak ku*wa głupi. Młodzi ludzie. I płakać mi się chce. Płakać strasznie, bo poczułam się bezsilna. Nie rozumiem dlaczego tak się stało. Nie rozumiem co kierowało przede wszystkim kobietami, które oddały głos na tego człowieka. A do tego wszystkiego ten płacz nasila się kiedy widzę, że to inteligentni ludzi wyjeżdżają :( Jestem jak Obywatel GC w numerze "Nie pytaj o Nią", któremu ku*ewsko ciężko żyć ze świadomością, że obok tylu kretynów. I to już niestety śmieszne nie jest...
    Go Da

    OdpowiedzUsuń
  4. Od wczoraj jestem w glebokim szoku.
    Skonczy sie to tak, ze jeszcze wiecej mlodych ludzi wyjedzie.
    5 lat kacetu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...