piątek, 22 maja 2015

Dywagacje przedwyborcze...czyli o tym jak uczciwie powinno wyglądać głosowanie i jak zrobić z Polski drugie Los Angeles

Oglądałam wczorajszą debatę.
Wniosek niezmienny- Komorowski wygrywa, bo nie jest Dudą.
Później obczaiłam najnowsze sondaże przedwyborcze, poczytałam apele osób duchownych i odzew moherowego elektoratu i niniejszym stwierdzam, że niestety prawdopodobnie jedynym sposobem na niedopuszczenie do faktu, aby Polska stała się ciemnogrodem, w którym kara się za in vitro więzieniem, zmusza do porodów po gwałtach, obsadza rząd biskupami, wybiera się na prezydenta faceta, który jakby zażył viagrę urósłby cały (jak i jego partyjni koledzy), czy też pragnie się intronizacji Chrystusa jest: odtajnienie wyborów, przywrócenie obowiązku służby wojskowej oraz obsadzenie w komisjach wyborczych ludzi z WKU. 
To powinno rozwiązać problem, gdyż jak dowodzi ich doświadczenie w Polsce wcale nie ma tylu katotalibów. Zdecydowaną przewagę mają młodzi homoseksualiści wyznający krysznę z płaskostopiem.
Jak mi się nie uda przeforsować idei obiecuję , że wystąpię z nową, w ramach pocieszenia.
Otóż zaproponuję, aby każdemu członkowi PiS, zamontować na głowie urządzenie z żarówką, która zabłyśnie w razie wykrycia braku mózgu. 
Może i Polska stanie się moherowym katogrodem, ale za to, kurwa, będzie się świecić niczym Los Angeles!


51 komentarzy:

  1. Ja Ci powiem że teraz to ja cała się niepokoję. W sumie nie powinnam, bo co mnie to obchodzi, tam nie mieszkam i nigdy nie wrócę. Ale moja rodzina tam wciąż żyje i chociaż "im jest dobrze" ja nie chcę żeby oni żyli w jeszcze większym ciemnogrodzie niż teraz jest. Oprócz odtajnienia wyborów, obowiązku służby wojskowej i ludzi z WKU jeszcze jakiś dyktator by się przydał. Ale pewnie i tak nic z tego by nie wyszło bo Polacy naród krnąbrny i zaraz by się rewolucję zrobili za przywróceniem kościołów.
    Och, jak dobrze że ja tam nie mieszkam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem, bo paradoksalnie te wybory, które najmniej mnie w obecnej sytuacji dotyczą, stresują mnie najbardziej. I dużo rzeczy na to wpływa- i żal mi ludzi, którzy zostali i będą musieli się z tymi katotalibami w razie czego męczyć, i żal mi siebie. Nie chcę się tu wstydzić pochodzenia, a wiem, że jak Duda wygra, to będę.

      Usuń
    2. Ja jak ucieklam w 2004 to pisiory juz dochodzily do wladzy. I mnie bylo wstyd ze krajem rzadzi blizniacza klika. I jak mnie kto do tej pory pyr=ta dlaczego wyjechalam mowie ze przez pis. I to jest czesciowo prawda.

      Usuń
  2. Pozostaje mieć nadzieję, że inteligentny elektorat miast średniej wielkości wyjdzie w niedzielę na spacer i o lokal wyborczy zahaczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę Wam, Polakom, inteligencji w tych wyborach i po tych wyborach. I współczuję, bo wiem, że oddać głos na kogoś, kto się de facto nie sprawdził, a jest jedynie mniejszym złem, nie jest łatwo

      Usuń
    2. A czemu Wam??? To Ty już Polką nie jesteś?

      Usuń
    3. Ja nie głosowałam, Anonimie, więc życzyłam Wam dobrego wyboru.

      Usuń
  3. Tragedia, co prawda nie dotyczaca mnie juz od 30 lat, ale jednak wstyd dotyczy zawsze. W koncu w dokumentach mam wpisane miejsce urodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wstyd. Poczekaj na pierwszego polskiego lekarza, wsadzonego za in vitro. Ja pierdolę, nie mogę uwierzyć, że bodajże w 2010 świat przyznał Nobla z medycyny za in vitro, a w 2015 w ciemnogrodzie będzie za to pierdel.

      Usuń
  4. Idźcie więc na wybory i wspomóżcie nas, tu żyjących:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bym chciała, ale wyszłabym na hipokrytkę, bo jestem gorącą przeciwniczką głosowania emigracji. Uważam, że to szczyt bezczelności wybierać prezydenta w kraju, w którym się nie będzie żyło.

      Usuń
    2. Sollet od 30 lat nie mam zadnego polskiego dokumentu. I cale szczescie, bo kto wie, czy by mnie tym razem nie podkusilo:)))
      A to jak pisze Ania bylaby czysta hipokryzja.

      Usuń
    3. Widzicie dziewczyny, ja tak jak wy, uważam, że jeśli ktoś emigrował, nie przyjeżdża do Polski od wielu lat, to nie powinien mieć prawa głosu. Problem w tym, że nie wszyscy emigranci tak uważają. Dotyczy to zwłaszcza starej emigracji w USA. Dzisiaj rozmawiałam z koleżanką której większość rodziny jest w Stanach. Ciotka wyjechała w 70-ym roku. Od co najmniej 30 lat nie była w Polsce a idzie na wybory z całą swoją rodziną i głosuje na Dudę. Właśnie chodzi o to, że ci którzy zagłosowaliby inaczej, po prostu na wybory nie pójdą. Więc trochę szkoda Star, że nie masz tego dokumentu:))

      Usuń
    4. A ja ide glosowac bo moja rodzina mieszka w polsce I nie moge pozwolic zeby dudus wygral:))))Dorusia

      Usuń
    5. Sollet, glosowanie w kraju, w ktorym nie mieszkam jest absolutnie niezgodne z moimi przekonaniami, Na pewno nie chciala bym zeby mi ktos mieszal w mojej zupie:)) Dlatego tez nie mam tutaj zadnych polskich dokumentow, wtedy wiadomo, ze nie bede sie wtracac w cudze sprawy.

      Usuń
    6. Dorusia to zabierz tę swoją rodzinę do siebie, i nie mieszaj skoro tu nie mieszkasz, a wiedzę zdobywasz dzięki tvn.

      Usuń
    7. Anonimowy a ty skad wiesz ze ja tvn ogladam???rozczaruje cie ogladam telewizje trwam :)))Dorusia

      Usuń
    8. No raczej w tv trwam nie popierają obecnych rządzących ��

      Usuń
  5. Ej no! A co z uszkodzeniami wzroku u obserwatorów??
    zante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zante, gogle takie jak spawacze nosza powinny pomoc.:))

      Usuń
    2. Zante, a Ty co sie tak przebralas, ze Cie poznac nie mozna:))))

      Usuń
  6. Szczerze zaluje, ze nie mam polskiego paszportu, mam tylko nadzieje, ze u moich rodakow wygra jednak zdrowy rozsadek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wygrał.
      Wygrał za to brak perspektywicznego myślenia, naiwność, nieznajomość polityki na arenie tak lokalnej, jak i międzynarodowej. Wygrały zabobony i głupota.
      Ja pierdolę, nigdy się tak nie cieszyłam jak dziś, że piszę to spoza granic mojej czarnej ojczyzny.

      Usuń
  7. Trzymaj kciuki,trzymaj...Bo jeszcze się okaże (tfu,tfu,tfu),że muszę się szybciej do Ciebie zgłosić po ten zamek w Szkocji (mam nadzieję,że to wciąż aktualne) :-)))) ala*

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja idę głosować i głosuję na Dudę, ponieważ po i komorowski przez te całe lata poksxali gdzie naprawdę mają Polskę i Polaków. Pozdrawiam jupikjupik

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze zapytam, dlaczego emigrowaliście skoro było tak fajnie, że chcecie utrzymać ten stan ? Jupikjupik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Jupikjupik, serio myślisz, że zrobienie z Polski Katolandu, to droga do sukcesu? Jupikjupik, niezależnie od Twoich przekonań religijnych, jak możesz, jako kobieta, godzić się na negowanie konwencji przeciw przemocy? Jak możesz godzić się na zmuszanie do porodów po gwałtach? Na zabranianie badań prenatalnych? Na karanie za in vitro? Na narzucanie wiary ludziom niewierzącym? Na nieposzanowanie inności? Na sianie nienawiści? No jak?
      To jest plan naprawy Polski po PO?
      Serio, kurwa? Serio?!

      Usuń
    2. Kochana nietypowa oczywiście tematy poruszane przez Ciebie są ważne, ale: in vitro - jeśli zarodki nie będą zamrażane, to dlaczego nie;
      niechciane ciążę - akurat podziemie aborcyjne było, jest i będzie;
      sianie nienawiści - to chyba pan Niesiołowski najlepiej potrafi;
      nieposzanowanie inności - nie szanuję ludzi, którzy muszą swoją seksualność afiszować w niesmacznych paradach;
      zabranianie badań prenatalnych, narzucanie wiary ???, teraz ja odczuwam bardzo jak jest mi narzucany przymus do tolerancji, skoro muszę oglądać parady równości, itp.
      ALE :Dlaczego "NIE":
      - Za kradzież moich pieniędzy z OFE!
      - Za WSI!
      - Za podniesienie wieku emerytalnego!
      - Za Szoguna!
      - Za zabranie przywilejów żołnierzom i funkcjonariuszom, którzy strzegą mojego bezpieczeństwa!
      - Za "Wiejskiego Pozera"!
      - Za nieznajomość języka ojczystego!
      - Za buractwo, w kraju i za granicą!
      - Za podniesienie podatków!
      - Za ... całokształt!
      pozdrawiam, jupikjupik

      Usuń
    3. Przymus do tolerancji? Co to w ogóle za argument? Ktoś Cię zmuszał do oglądania parady równości?

      Usuń
    4. A ktoś komuś narzuca wiarę?

      Usuń
    5. Jupikjupik, zadziwiasz mnie. Mnie też wyprowadziło z równowagi, jak mało co, podniesienie np. wieku emerytalnego, ok, rozumiem.
      Wkurzyło Cię podniesienie podatków- ok, rozumiem.
      Tylko powiedz, Duduś obiecuje obniżenie wieku emerytalnego, ale jakim kosztem? Czy Ty Jupikjupik zdajesz sobie sprawę, że jego obietnice są BEZ POKRYCIA? Kompletnie dno, na starcie. Czytasz/słuchasz zagranicznych mediów? Jakichkolwiek? Ja tak, już się z nas śmieją. Piszą, że Francję, Niemcy nie stać byłoby na pokrycie tych obietnic, a co dopiero Polskę.
      Razi Cię "wiejski pozer", buractwo w kraju i zagranicą, nieznajomość języka i dlatego głosowałaś na PiS? Na Jarosława, który nie zna hymnu. Jak, kurwa, można mylić się w ojczystym hymnie? Będąc politykiem. Będąc prezesem partii. Będąc swego czasu bratem prezydenta. Będąc Polakiem. Jak można chcieć karać za coś, za co świat przyznaje Nobla? Jak można sejm traktować jak oborę, jak Pawłowicz Chuj Dupa i Kamieni Kupa? Jak można snuć takie chore teorie jak Macierewicz? Jak można walczyć z "ideologią gender" jak Kempa, lecąc na Maltę na konferencję i nie uczestniczyć w niej z powodu nieznajomości angielskiego. Jak można wchodzić w układy z tym wyłudzaczem Rydzykiem? W zasadzie o każdym z tej kliki można by elaborat napisać. Inteligenci pokroju księdza Oko, psia mać. Dno i szambo. Za Komorowskiego było źle, teraz to dopiero będzie chujowo. Polska zabita dechami. Jedną pionową, drugą poziomą.

      Usuń
    6. Anonim, oczywiście, że w Polsce wiara jest narzucana
      za każdym razem jak ateistę budzą dzwony kościelne
      za każdym razem, jak nie może przejechać przez miasto przez kolejną procesję albo całuje klamkę w sklepie z powodu Zielonych Świątek
      za każdym razem jak odmawia się sprzedaży pigułki po
      ..albo wystawienia na nią recepty]
      za każdym razem, gdy utrudnia się etykę
      za każdym razem, jak w świeckiej szkole mojego syna, będąc na trzydniowej wycieczce, daje się alternatywę pójścia spać o 21 i zostania samemu, bez opieki lub pójścia z resztą na różaniec
      za każdym razem, gdy muszę stać w urzędzie pod krzyżem
      za każdym razem, gdy mijam pomnik JPII, którego się brzydzę
      za każdym razem, gdy z podatków Polaka ateisty buduje się świątynie opatrzności, kościoły i inne przybytki uciechy katolików
      mogłabym mnożyć w nieskończoność, czas mnie jedynie ogranicza, jeśli Ci nie wystarczy- dopiszę

      Usuń
    7. Nie skomentuję też odsyłania zgwałconych kobiet, czy też tych, których dziecko nie ma szans na przeżycie do podziemia aborcyjnego

      Usuń
    8. to Sienkiewicz powiedział Chuj Dupa i Kamieni Kupa, a ostatnio Bieńkowska powiedziała, że tylko idiota pracuje za 6000, PO jest kompletnie oderwane od rzeczywistości i nie ma pojęcia jak muszą na co dzień "szarpać się" ludzie; zagraniczne media piszą o skręcie w prawo, nacjonalizmie i ogólnie są zszokowane, tylko, porównując poziom życia w tych zszokowanych krajach, a w Polsce - to raczej nie ma czego porównywać

      Usuń
    9. Jeśli chodzi o zgromadzenia - skoro mogą być parady równości , marsze feministek ,masa krytyczna, przejazdy rolkarzy, maratony i cała reszta, które też blokują miasto, to czemu nie procesje ? A propos wspaniałych feministek jakoś żadnej nie było teraz słychać, gdy ojciec za gwałt na 2-letniej córeczce dostał tylko 5 lat, gdzie są i ich pomoc dla matki dziecka ? pozdrawiam

      Usuń
    10. W ostatnim tygodniu Komorowski też naobiecywał, byle tylko wygrać, i skąd by wziął kasę ? Budżet jest źle zagospodarowany, kasa jest rozkradana i trwoniona. Pozdrawiam jupik

      Usuń
    11. Jupik przysięgam, że w sejmie to Pawłowicz krzyczała, nie Sienkiewicz:)))))))))))))) Wiesz, Tuwim ma fajny wiersz "całujcie mnie wszyscy w dupę!" znaczy się ,że idąc Twoim tokiem rozumowania można by i to krzyczeć, bo to TUWIM!
      Nie rozumiem, o co biega z tymi feministkami. Znaczy skąd Ci sie to wzięło? To dlatego, że napisałam, że kobiety powinny mieć prawo wyboru po gwałcie? Kurcze, mam nadzieję, że nie tylko feministki, ale i cała rzesza mężczyzn i w ogóle wiele osób podobnie myśli. To mi podtrzymuje wiarę w ludzkość.
      I naprawdę nie wiem dlaczego nie było feministek przy niesprawiedliwym wyroku. Podejrzewam, że dlatego, że nie mogą być wszędzie. Nie znam szczegółów sprawy, zresztą. Właśnie dowiaduję się o niej od Ciebie. Jeśli tylko masz czas i ochotę podlinkuj mi proszę coś więcej- koniecznie z namiarem organizacji chrześcijańskich, które w przeciwieństwie do wstrętnych feministek tej kobiecie i jej dziecku pomogły (bo mam nadzieję, że ojcem nie był ksiądz proboszcz, jak to bywa?).
      Parady równości są notorycznie zakłócane przez homofobów, w większości katolickich. Homoseksualiści są wyzywani, czasem szarpani, prowokowani. Naprawdę w niewybredny sposób im się ubliża. Ktoś zakłóca procesje? Nie, a powinien, skoro wymagasz równości. Byłaby w tym przynajmniej jakaś sprawiedliwość:)
      Zgadzam się z Tobą, co do Bieńkowskiej. Ta pani to dla mnie jeden wielki kiepski żart. Jednak w PiSie wszyscy są jednym wielkim kiepskim żartem.
      Co do zagranicznych mediów- kluczysz. Ja nie przytaczałam fragmentów o zaszokowaniu nacjonalizmem, bo to jest oczywiste, że dla rozwiniętych krajów jesteśmy z tym machaniem szabelką żałośni. Ja pisałam o ekonomistach, którzy śmieją się, z Dudy obietnic wyborczych.
      Dobra, inaczej, co Cię przekonało, żeby głosować za Dudą skoro wiesz, że jego obietnice są nierealne? Pytam, choć wydaje mi się, że znam odpowiedź- kapnęłam się po tych złych feministkach. Tych samych, co to krzyczą, żeby Polek w imię katolickiej tradycji nie lać po mordach...

      Usuń
    12. Jestem całkowicie przeciwna przemocy w rodzinie i uważam, że konwencja przemocy raczej nic nie zmieni.
      Co do feministek - pamiętam jak rozdzierały szaty przy sprawie P. Alicji Tysiąc, a teraz - cisza. pierwszy lepszy link: http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,5-lat-wiezienia-dla-ojca-za-zgwalcenie-2-letniej-corki,wid,17496731,wiadomosc.html?ticaid=114ede
      Procesje też bywają zakłócane przez poprzebierany śmiesznie osobników. Pozdrawiam
      Chciałam jeszcze dopytać skąd pseudo Stifler dla najmłodszego synka ?

      Usuń
    13. Masz prawo uważać, że rzeczona konwencja raczej nic nie zmieni. Z tym, że między "raczej nic nie zmieni", a negowaniem jej jest spora różnica. PiS neguje.
      Artykuł przeczytałam. A słyszałaś o sprawie ratowników medycznych z Elbląga, którzy zgwałcili tłumaczkę? Udowodniono im winę i karę dostali w zawieszeniu.
      Oba przypadki są dla mnie dowodem, że polskie sądownictwo jest również na dnie. Przynajmniej w znacznym stopniu.
      Nadal nie widzę analogii z przypadkiem Alicji Tysiąc. Równie dobrze mogłabym spytać, gdzie obrońcy życia. Bronią komórki, zarodki, a żywego dziecka to juz nie?

      Co do Stiflera, to na pewno kiedyś o tym napiszę;)

      również pozdrawiam

      Usuń
  10. Z wielkim obrzydzeniem pójdę jutro do wyborów, żeby nie wybrali Dudy, mam nadzieję, że inni też nie skorzystają prawa do zaniechania. Ale szczęśliwości to we mnie nie wzbudza od dawna. Tyle na ten temat. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. dość daleki jestem od afiszowania się patriotyzmem, bo kojarzy mi się on z różnymi dolegliwościami psychosomatycznymi i kompulsywne wymachiwanie flagą to dla mnie jak nerwica natręctw, uwazam ze patriotyzm czym innym mozna wyrazac bez szkody dla dekoracji zewnetrznych, ale nie zgadzam się, żeby nie pójść na wybory. nie ma w tym żadnej hipokryzji nawet jak mieszka się za granicą. można się nie zgadzać z tym, jak świat jest formalnie zorganizowany, ale jednocześnie, Nietypowa, to jest jedyna możliwość skorzystania ze swojego prawa, które dała nam demokracja, aby twoj glos przyczynil sie do czegos. bez wzgledu czy w tym kraju mieszkasz czy nie - jestes kulturowo jego czescia, a co by posrednio wynikalo z twojego pisania, dosc inteligentną czescia. rzeczy nie dzieja sie same i pis to nic innego jak reprezentacja z grubsza polowy wyborcow - nie ma sie co obrazac, forsowane przez nich ograniczenie obyczajowosci w duchu katolickim czy narzucanie swiatopogladu innym to cos, co robi kazdy z nas w zakresie mu odpowiadajacym, bo demokracja na to pozwala. prawicowosc w polsce to czesto uproszczenie widzenia problemow i narzucanie innym swojego punktu widzenia za pomoca narzedzi prawnych, lewicowosc w polsce rozni sie pod tym wzgledem niewiele, poza tym ze inny garnitur osob publicznych dokonuje w/w.

    jako przyklad tego, co moze spowodowac pospolite ruszenie na lokale wyborcze, niech posluzy informacja dot. przeprowadzonego wczoraj w irlandii referendum - w kraju, w ktorym na poczatku lat 90' wsadzali za to do pierdla, a kosciol katolicki do dzisiaj zasiada w radach szkół podstawowych.

    http://www.rte.ie/news/results/2015/referendum/ssm/
    aż nie wiem, czy nie poprosić ukochanego o rękę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkorbut, śledziłam doniesienia o referendum w Irlandii.
      I finał.
      I ta tęcza.
      Przypadek? Nie sądzę ;)

      A co do reszty, to głosowanie w kraju, w którym się nie mieszka można porównać do meblowania domu, w swoim guście i pod swoją rodzinę. Z tym, że należy zaznaczyć, że w tym domu się nie będzie żyło, a każe mieszkać innym. Możliwe, że całkowicie od nas różnym ludziom. W dupie mam prawo demokracji, w tym przypadku. W ogóle w dupie mam to, że MOGĘ, skoro wewnątrz mnie jest uczucie, że NIE POWINNAM.

      Usuń
  12. A mnie Duda postawił przed dylematem . Bo chce karać za in vitro , a ja invitrowa przecież jestem , a z drugiej strony obiecuję przewalutowac kredyt we frankach . I tak " pięknie " mówi o tym co się Polakom należy ! A należy się i podniesienie kwoty wolnej od podatku i pensji minimalnej .
    A tak naprawdę wystarczy zmienić pracę i wziąć kredyt . Byle nie we frankach .

    Taka sytuacja ...

    P.S.
    Nikt Ci nie da tyle co obieca Duda !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie to było wyrwane z kontekstu, nie może być ustawa sprzeczna z konstytucją

      Usuń
    2. Nie może ? U nas w Polsce nie może ? Jesteś pewna że takiej już nie było ?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale teraz przynajmniej prezydentowa będzie wyglądać jak kobieta !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pani Komorowska to wygląda jak kto, bo nie bardzo rozumiem?
      Zresztą faktycznie jest to zajebisty argument za wyborem katooszołoma...

      Usuń
  15. nietypowa, a wiesz o tym ze dopoki nie wystapisz do prezydenta rp o anulowanie obywatelstwa, nawet posiadajac obywatelstwa innych panstw, przekraczajac granice rp jestes zobowiazana do poslugiwania sie dokumentem polskim? i kto powiedzial ze nic mnie z polska nie laczy? co z tego ze nie ma mnie tam fizycznie - jest tam nasza rodzina, mieszkanie, dom. pisze o tym bez sentymentu - czysto praktyczny punkt widzenia. chce miec wplyw na to, gdzie bede placil podatki od np zyskow kapitalowych bo do takich wliczaja sie chocby kwoty z lokat w polsce jesli ktos ma dom w monte carlo i mieszkanie w londynie to jakby trudno traktowac o nim w celu zawstydzenia go mowiac ze glosowanie przystoi albo nie. demokracja polega rowniez na tym ze zgadzamy sie na cos co niekoniecznie nam pasuje. i nie mow ze masz cos w dupie, bo wiem ze nie masz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekaj, bo nie nadążam- legitymowanie się polskim dokumentem, rodzina i nieruchomość(ci) w Polsce dają Ci moralne prawo do decydowania, czy zrobić z kraju np. ciemnogród? Aha, to spoko. Tylko powiedz mi jaka jest zatem różnica między taką postawą, gdzie wpływasz np. na to aby obecna władza całkowicie zakazała aborcji, tym samym mnożąc przypadki, jak ten ze skandalu z Chazanem (równocześnie siedząc w kraju, gdzie prawo dopuszcza aborcję w takim przypadku) a różnica między osobą, która jest przeciwna małżeństwom homoseksualnym w Polsce? Ba, jest homofobem. Ona ma teoretycznie większe prawo niż Ty, bo może mieszkać obok homoseksualistów, co dla niej stanowi problem, Ty nawet nie musisz oglądać tego, co chcesz zmieniać. To tak teoretycznie. W praktyce moim zdaniem oboje nie powinniście wypowiadać się w tematach, które Was nie dotyczą.
      Posiadanie domu, bądź dokumentu to dla mnie ciut za mało na prawo do decydowania jak przeciętny polski emeryt, czy tam przedszkolak będzie żył w Polsce, grzejąc się za granicą i nie musząc ponosić konsekwencji za własne decyzje.
      Twoja rodzina, jak się domyślam, nie jest ubezwłasnowolniona- niech decydują za siebie.
      Ja wiem, Szkorbut, że Ty masz całkiem dobrze poukładane pod kopułą więc Ci de facto żadnych tam zakazów aborcji, czy głosowania na debili nie imputuję, tylko posługuję się skrajnymi przypadkami, żebyśmy się na pewno zrozumieli.

      Usuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...