sobota, 4 kwietnia 2015

Wesołego czczenia kogo tam se chcecie lub też udanego weekendu


Życzę Wam Świąt takich, jakie sobie wymarzycie. 
Niezależnie czy będziecie w ich trakcie czcili Jezusa, jakiegoś innego boga, czy jak my- siebie Emotikon wink
Tak samo nieistotne czy na Waszym stole zagoszczą jajka i żurek, czy piwo i chipsy- zróbcie to dla mnie i spędźcie po prostu fajny weekend Emotikon win

Niech ten czas będzie dla Was równie udany, co pomysły Szarej Eminencji na wiosenne dekoracje. 
Zatem pamiętajcie, że niby narzucone formy, jak zestaw kreatywny pt. "Easter decorations" pełen wyciorków, pomponów, piankowych jajek, czy tam głów zajączków można zawsze wykorzystać tak, jak Wam w sercu gra
Emotikon heart Emotikon hear 

Emotikon heart

18 komentarzy:

  1. Wesołych Nietypowa!! Pamiętaj, że tutaj pisanek szuka się w krzakach, nie w koszyczku ..:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu wspanialosci dla ciebie I twojej rodziny :)))Dorusia

    OdpowiedzUsuń
  3. A zatem Miłego. I miłych następnych.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy dzień fajnego weekendu, w garach od 7 rano :p Ale ponieważ fajne weekendy mam cały rok, to te świąteczne mogę, nomen omen, poświęcić! :p Wszystkiego fajnego i śmiesznego, jaj jak berety i full zajęcy w przydomowych, angielskich krzaczorach! Chociaż znając Ciebie, to pewnie tam znajdziesz ekshibicjonistę z długimi... uszami! :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! Zdolny chłopak.
    A ja Cię normalnie ściągnęłam myślami z tym postem, bo od rana myślałam: "Muszę napisać Ani życzenia, tylko k... jakie?! No przecież nie takie banalne czy coś w ten deseń". No to życzę Wam- po prostu- udanego weekendu!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, Kochane za życzenia, buziaki przesyłam, trzymajcie się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Aniu i wzajemnie :).
    Wybacz, że po czasie, ale niestety dopadło mnie choróbsko, więc przez ten wolny czas zdychałam, smarkając we wszystko co mogłam ;) Dopiero dziś mam wizytę u doktóra. Trzymajcie za mnie kciuki, bo bardzo nie lubię chodzić do lekarzy ;) szczególnie jeśli mam podejrzenia, że to coś więcej niż przeziębienie (małżonek miał zapalenie oskrzeli kilka dni przed świętami i chyba sprzedał mi zajzajera) :(

    Mam nadzieję, że weekend minął Wam miło i przyjemnie :)
    Ściskam,
    GoDa

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego po Świętach !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego po Świętach !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj widze ze sie opierdalasz matka! Naprawde nic cie nie wkurwia w ujekej?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dalej swietujesz I czcisz weekend:)))????Dorusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nic Matka swietuje urodziny krolowej:)))Dorusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Święta spędziłam właśnie tak, jak napisałaś: w gronie bliskich i na pełnym luzie! :)
    A co u Ciebie, bo coś dawno nie pisałaś?
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że to niepisanie jest wynikiem braku czasu z powodu natłoku dobrych chwil i miłych zdarzeń. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaca leczy Nasza Ania po balu u Krolowej:)))Dorusia

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...