sobota, 28 marca 2015

Kącik naukowy im. księdza Oko...czyli teoria powstania nagłownych porannych wihajstrów

Jak już wspominałam ostatnio ęteligęcję, to ja se cenię ponad wszystko inne, toteż brakowało mi w tym miejscu takiego kącika, w którym to bym się mogła podzielić z Wami odkryciami XXI wieku, które sumiennie wyszukuję w internetach.
Zatem dzisiaj pragnę Wam przedstawić zagadnienie z dziedziny fryzjerstwa i zarazem zoologii.
Pierwsze ze zdjęć jest tezą dotyczącą pochodzenia tych takich wihajstrów na głowie, które się ma tuż po przebudzeniu.
Swoją drogą już dawno przypuszczałam, że tak to się właśnie odbywa.

Drugie zdjęcie natomiast jest potwierdzeniem tezy. 
Przedstawia Stiflera w pięć minut po przebudzeniu. Proszę zwrócić szczególną uwagę na włosy.

Jest wihajster? 
Jest.
Zatem najprawdopodobniej była w nocy u nas krowa, wszystko się zgadza.
Dziękuję za uwagę.

P.S. Cieszę się, że mogłam się z Wami tym podzielić.
Z Maćkiem nie mogę. 
On to by mi zaraz powiedział, kto był tą krową i w ogóle...Zresztą muszę Wam powiedzieć, że niestety mój mąż jest nieco zacofany. Taki trochę brodzik intelektualny z niego ostatnio wyszedł. 
Okazało się, że nie wie dlaczego mężczyźni chrapią leżąc na plecach.
Heloooooł, jaka siara!
Chyba nawet dziecko wie, że to kwestia tego, że jądra opadają im na dupę, co z kolei zamyka cyrkulację powietrza!
No proste, nie?!

14 komentarzy:

  1. To naukowe wyjaśnienie chrapania musisz koniecznie ogłosić na jakimś sympozjum naukowym. Koniecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No. Na tym samym, co ksiądz Oko by przemawiał...:)))

      Usuń
  2. He he - prawda jak nic - jadra na dupe hre hre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że teoria choć wydawałaby się gówniana, wcale nie jest do dupy;)

      Usuń
  3. U mnie co noc jest chyba ta krowa:)))Nietypowa teraz mam dylemat rwac te jadra ?????czy znosic chrapanie:))))))Dorusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zależy, Dorusiu.
      Bardzo Cię ten Twój chłop tym swoim chrapaniem wkurwia?

      Usuń
    2. Bardzo nie :)))Namowilas mnie jadra zostaja:)))Dorusia

      Usuń
  4. teorię o jądrach zarozki sprzedałam jak byłam na polowaniu !! uchachałam pół wsi ;-)
    nie masz w zanadrzu innych teorii ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Najmłodsza z kwejków i demotywatorów czerpie wiedzę o świecie. Czasem zapyta: mamo o co to ostatnio było z tym czy o owym politykiem, bo pełno na demotach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plus jest niewątpliwie taki, że będzie Twoja Najmłodsza od razu miała do sytuacji zdrowy dystans :)

      Usuń
  6. Od kilku miesięcy, odkąd mieszkamy w nowym miejscu, mamy z mężem osobne sypialnie (ale bajka!). Nie mniej, nie omieszkałam skorzystać z Twojej podpowiedzi i raz jeszcze Mu wytłumaczyć słuszność naszej decyzji w temacie osobnych sypialni. Ale usłyszałam, że ja tez mam zaburzoną cyrkulację. Hm.... nie wiesz co mógł mieć na myśli?
    zante

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwisająca kuciapa? Zaakceptuj z godnościom osobistom ;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam była cicho siedzieć, bo spełniła się stara zasada: pytał, pytał i dopytał, a teraz musi coś z tą wiedzą zrobić.
      zante

      Usuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...