sobota, 7 czerwca 2014

kręcimy teledysk....czyli żmije na własnym łonie wyhodowałam

Szara Eminencja: mamo, mamoooo, kręcimy teledysk. Chcesz grać w naszym teledysku?
ja: nooo, chcę. Kim mam być?
Sz: piękną księżniczką. Chyba, że wolisz być potworem, bo nie mamy też nikogo na potwora. Chcesz być potworem?
j: mogę być. A co mam robić?
don Juan (ze śmiertelnie poważną miną): w sumie nic. Musisz tylko zmyć makijaż.....

dźwięk opadanej szczęki

dJ:.....do charakteryzacji.
Sz (widząc mojego karpika): don Juan, to naprawdę fatalnie zabrzmiało. Mamie się zrobi przykro z powodu wałeczków. To nie jej wina, że nie schudła po Stiflerze

łoskot opadających na ziemię cycków

dJ: Szary, a wiesz dlaczego kobiety chodzą na szpilkach, malują się i perfumują?......bo są małe, brzydkie i śmierdzą...HAHAHAHA

bazyliszkowy wzrok

dJ: HAAAAA...AAaaaaale nie ty, mamusiu, oczywiście.

za późno
foch
kurtyna








45 komentarzy:

  1. Masz dziewczyno poczucie humoru :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze Ci dzieci w szpitalu zamienili? Bo jesli to Twoje wlasne... to juz nie wiem. Moje zawsze mi sie podlizywaly, bylam w ich oczach najpiekniejsza na swiecie.
    Do czasu, az na te oczy przejrzaly, a ja posunelam sie.
    W latach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe.póki co dla mojej Lenki jestem najpiękniejsza na świecie (o dziwo??).Ciekawe,kiedy jej się to zmieni?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana no padlam... Jak zwykle zreszta :)

    Ale wiesz co? Ciesz sie, ze nie masz corki. To sa dopiero szczere stworzenia...

    Jak juz nagracie ten teledysk to wrzuc link :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, ale ja do tej pory też byłam najpiękniejsza. Nawet dopóki nie zrozumieli, że to niemożliwe chcieli się ze mną hajtnąć obaj, podobno. Jednak po tym, co Wam napisałam, to zaczynam myśleć, że ten ślub miałby być fikcyjny. Jedynie ze względu na korzyści...wiecie, piorę im, piekę, gotuję.;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. I dlatego chcialabym miec jednak syna- to uwielbienie w oczach, kiedy stawialabym na stole obiad... A nie pytanie- ile to ma kalorii... No i jeszcze te wyznania synowskiej milosci i chec ozenku z mamunia. No lezka sie kreci na sama mysl.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i co? Wystąpiłaś w tym teledysku?

    OdpowiedzUsuń
  8. :)))
    moja starsza gdy miala z 5 lat zaczela sie matwic, ze umre, wiec jej klarowalam jak moglam aby ja uspokoic, w koncu powiedzialam, co ty sie tak boisz? mloda jestem co mam juz umierac, czy ja nie wygladam zdrowo i mlodo, zapytalam. A ona "jak z rana jestes bez kontaktow tylko w okularach to wygladasz jak stara baba". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buhahahaha
      choć w sumie...trochę się boję....to ma być przecież moja synowa..:))))

      Usuń
    2. Synowa?
      Oj to sie obawiam, ze obie macie przerabane:)))

      Usuń
    3. my tak, ale oni powinni byc zgodna para. :P

      Usuń
  9. a teledysk został nakręcony? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Został, został. Ostatecznie byłam potworem bagiennym. Taki Jozin z Bazin, tyle że z fochem;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tam Matka, przeciez wiadomo, ze niedaleko pada jablko od jabloni:PP

    OdpowiedzUsuń
  12. No gady sobie wychowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. :DDD
    nieodrodni synowie matki;PPP
    miłego dnia, bagienny potworze : ***

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka Mamuśka tacy synowie ;) :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny, chyba sobie jaja robicie!
    A gdzie babska solidarność?!
    Raptem żadna nie pamięta, że wszystkie złe cechy dzieci dziedziczą po ojcu;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewno, że po tatusiu to mają!

      Usuń
    2. no chociaż jedna, która nie jest zdrajczynią;))

      Usuń
    3. przecież to oczywista oczywistość :)

      Usuń
  16. mojej sis tak synuś pojechał, patrząc na zdjęie w paszporcie: mamo... ale ty się zmieniłaś!!! a ona, guuuupia, zadała jeszcze pytanie kokietki-szczebiotki-idiotki: ale na lepsze, czy na gorsze? więc się doczekała: NA GORSZE! ale poniwaz jednak dobre dizecko z niego, to dodał na osłodę: ale byłaś ładna!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. jak się nie ma co się lubi ,to się lubi co się ma.
    oni mają matkę której nigdy nie zrozumieją (bo nie jest facetem),
    Ty masz dzieci, których zaskakujących ścieżek umysłu nigdy nie zrozumiesz (bo jesteś kobietą ,a na swoje nieszczęście jeszcze inteligentną).
    oni muszą kochać Ciebie (matka jest tylko jedna),
    Ty musisz kochać ich (bycie Matka Polka zobowiązuje).
    znaczy remis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jejku,jejku zapomniałam o najważniejszym czyli wyjaśnieniu powiedzenia:
      jak nie ma co się lubi,to się lubi co się ma
      [gdy nie mamy tego, co chcielibyśmy mieć, należy zadowolić się tym, co mamy]

      Usuń
    2. Dobre! U mojej znajomej na świętach oglądaliśmy jej stare zdjęcia. Nagle jej synek wyskakuje:"Mamo, ale byłaś gruba!":)

      Usuń
    3. Zula, rozbroiłaś mnie;))))

      Layla, musisz przyznać, że jednak w czasie przeszłym to "byłaś gruba" brzmi zdecydowanie lepiej niż w czasie teraźniejszym;))

      Usuń
    4. No, to fakt! Choć jej mina nie wskazywała na to ;)

      Usuń
  18. Nietypowa dalej krecicie czy juz w los angeles po czerwonym stapasz:))Dorusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze w pl, ale nadal z nadzieją, że to nie jest tak, że prawdziwe talenty docenia się dopiero po śmierci;))

      Usuń
    2. Nietypowa kamien z serca bo myslalam ,ze tam lazisz bezemnie:)))Dorusia

      Usuń
  19. Mój Młody będąc nieopierzonym jeszcze mocno przytulił się do mnie i z zachwytem w oczach mówi: Mamo, pachniesz, pachniesz, jak...(lubo się zaciąga) ...kiełbaska.

    Chciałam się zapytać żywiecka czy śląska. Ale w sumie dobrze ze nie powiedział parówa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...albo pasztet. Wyobrażasz to sobie? "Mamo, jesteś moim pasztetem";)))))

      Usuń
  20. Moja Droga, a Ty już lato poczułaś, że znowu przerwę w blogowaniu sobie robisz? Czy znowu to szydełko, druty itd :)
    Wracaj... Naskrob coś :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nietypowa, gdzie jestes?
    Czekam na nastepny wpis.
    Beata (ta od psich kup)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Daleko nie odeszłam. Nadal nie pokazali się ci wyczekiwani sponsorzy, co to mnie gratis będą chcieli wysłać na Karaiby;)

      Usuń
  23. nie moge przebolec, ze tyle fajnych dyskusji mnie ominelo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś! Jak fajnie! pozdrawiam serdecznie:***

      Usuń
  24. Ja także poproszę o jakąś notkę,bo ostatnio gdy tu wchodzę,to mnie ciągle o wiek się pytają...I co tak za nic mam się przyznawać,że owszem całkiem dorosłam już??????
    ala*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to masz szczęście, że już dorosłaś, ja nadal czekam..;)

      Usuń
  25. Tylko na papierze,bo duch ciągle młody... :-)))
    a*

    OdpowiedzUsuń
  26. Po pierwsze primo gratuję Synów i Synom.
    Po drugie primo najwyższa kwota na składkę klasową , o której słyszałam to 10 miesięcznie,ale z tego są fundowane również prezenty dla dzieciaków na Dzień Dzień Dziecka,Mikołajki,i jeszcze po książce dla wszystkich na koniec roku.
    Generalnie obowiązuje stawka 5pln a i to nie zawsze wszyscy płacą.
    A wystarcza.
    20 pelenów miesięcznie to granda jest!
    (20x20)x10=4000!!!słownie CZTERY TYSIĄCE!!!
    Tyle potrzebujecie na kwiaty dla 4-5 nauczycieli???
    No chyba że u Was nauczyciele nie dostają pensji za swoją pracę,
    i nie mają przywileju w postaci płatnych wakacji,ferii,wszystkich wolnych weekendów i świąt,dlatego musicie im to jakoś zrekompensować.
    No błagam,jak można się tak dać sterroryzować trzem idiotkom?

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością przeczytam, co masz do powiedzenia w danym temacie. Jeśli natomiast masz uwagi co do samej autorki bloga, jej poczucia humoru, inteligencji, wyglądu, sposobu życia i bycia, postrzegania świata, rodziny,itd.- nie pisz tego tutaj. Wyląduje to w spamie i autorka, jak to wstrętne mendy mają w zwyczaju, nawet nie doczyta. Polecam natomiast napisać do Watykanu, fokarium na Helu, Krzysztofa Krawczyka, psychiatry z miejscowości,w której mieszkasz...